söndag 15 februari 2009

Substitut

The Locals meets Folkhögskola, vet inte riktigt hur utfallet blev. Vi hade Antigullfest på Lilla huset i går. Närmre Smala Sussie tror jag inte det går att komma.

Jenny och jag hörde konstiga ljud när vi var på väg upp till internatet. Det var Empa och Totte. Min första tanke var, vafan...ligger de där uppe och...XXXXXXX?!!? Men, det gjorde de inte. De hade letat upp den största backen för att åka pulka. Nice.

Bra idé nr 2: whiskeysnus. marinerade tre lingonrapé i bowmore. utan att ta i beräkning att snus rinnner om de blir blöta...jag trodde bara ja skulle bli full!!!!! hmm. jag blev yr i huvet och illamående.

the next best thing..ja just det...jag behöver seriöst omge mig med annat än pojkar.

3 kommentarer:

misssister sa...

Jaa! Med Mig!! :D

Systerkitty sa...

Oh yeah, baby! Du är och förblir det enda jag behöver här i livet.

misssister sa...

Puuuusss pårej!