tisdag 5 april 2011


En städad lägenhet kan man alltid göra rörig. Fråga mig, jag är the queen of mess. Dessutom har jag stora problem att införskaffa ack så tråkiga men dock praktiska föremål till min boning. Är kanske dumsnål på nåt vridet vis. Men nu jävlar har jag slagit till. Besticklåda, badrumshylla och dricksglas...äggkoppar för bövelen. Och the rensning of the decade. Smycken, smink, medicin...



Efter väl slutfört...eller det är det ju inte...utfört...nej, påbörjat. Efter väl PÅBÖRJAT arbete och en fika + middag med Flygledar-Annica unnade jag mig hockeyhäng med Little Miss Funshine. Som tycker att grabbarna i Skellefteå ska grow a pair och som undrar om det finns en porrversion av Anchorman som heter Wankerman. Mohahahahahaha! Just det, vi snackar inte LCHF-kost vid våra träffar. Men det gör ju inget. Hockey kräver vokalgrymtningar och snacks.

Inga kommentarer: