tisdag 12 april 2011

Eric Saade, du borde betala!

Öppet brev till Eric Saade.

Hej Eric!
Måste börja med att gratulera dig till vinsten i Melodifestivalen. Jag var utomlands vid tillfället men önskade av hela min tankekraft att du faktiskt skulle vinna eftersom min kära vän Vera höll på att mörda oss förra året när du faktiskt inte kammade hem det hele med Manboy. Gött med revansch! Och så vidare.

However, nu kommer vi till problemet. Jag hade kunnat räkna ut att din medverkan skulle sätta spår i min väns plånbok med tanke på att hon förra året lyckades med bedriften att supa ner sig själv och rösta cirka 60 gånger. Detta hände givetvis även i år. Historien förtäljer inte hur många gånger hon lyckades ringa men eftersom hon chuggade fler drinkar ringde hon troligtvis fler samtal...om min formel är korrekt. Här är hon förresten, mirakelkvinnan som röstade ut dig till Europa!



Så, till mitt ärende: jag skulle gärna se att du "man up" och tar ditt ansvar. Det ser inte bättre ut än att flickebarnet hotas av en smärre ekonomisk kollaps så det vore tacknämligt om du ingrep.
Eftersom jag ska till Las Vegas med samma flickebarn skulle det vara katastrofalt om hon inte fick lägga lite slantar på kopiösa mängder drinkar och därefter förargelseväckande beteende med oss andra. Så SNÄLLA Eric Saade! Tacka Vera för vinsten och ge några slantar. Eller åtminstone ett gäng signerade skivor och en bild med en snuskig hälsning. Hon gillar pojkvalpar. Hey, don't we all!

mvh
Tina - den sanna vännen (som dock aldrig hade röstat på dig även om vi varit ihop)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom Eric Saade tar betalt för att ge autografer till 7 åriga tjejer skulle jag inte räkna med för mycket..

Systerkitty sa...

Det var ju självaste fan te att va snål.