söndag 16 december 2007

Christmas makes me Blue...

Tack girls, för en superkväll igår. Mina danceys + Tim Henry kan inte gå fel.

Idag ska måste jag rödflagga en film: Men seeking women. Luras inte av Will Ferrell (även om han är lite lite rolig). nej sörni, en ULV i fårakläder, because it's really THAT bad!!!!!!!!!!!!!!!! Undvik. Bränn. Gör whatever. men se inte. Must poke mi eyes out...must destroy movie. Blä!

Lyckligtvis såg jag en riktigt riktigt fin film också. Perfekt för emotionellt lättillgängliga personer som gillar att gråta loss en mulen söndag. Reign over me med Adam Sandler. Freakin' fantastic vilken god genomgråtning jag fick. Tusen tack.

Senaste fyndet inom musiksvängen är annars Simone White. Självklart från Kalifornien. the Beep beep song är med i nån bilreklam. Örongodis!

En tidig julklapp till mina blogfans..ska minska ner på mitt patetiska facebooknyttjande och blogga mera. :) haha. världens mest ointressanta blog. men shit the same. snart är det dags för Årets lista. vet inte vad jag ska lista men jag funderar på att göra en Engla-aktig del och gradera årets outfits. mina egna alltså. här är vi ego sörni. men you likee, and me likeeee