måndag 11 maj 2009

"Jag är inte grinig"

Hoppla. Det är tydligen arbetsvecka. Något som kallas för helg har precis passerat. Jag tror det var roligt. Något säger mig att jag hade väldigt roligt, hehe.

Nicole är med på facebook, that chubby little princess. OBS! Meningen innan var inte skapad av undertecknad utan den självkritiska almighty queen of the evildoes herself! Nicole alltså.

Helgen: Simon somnade i en resväska och under en strykbräda i en städskrubb, Hamid blev insmord i raklödder, ordet Termos fick en ny sjuuuuuuuuk innebörd. Vi såg en älg! Det takklättrades. Fick höra en mycket mystisk låt som hette "Packa bajs", osäker på om jag är imponerad.




fotnot. nicole har INTE facebook, hon säljer inte sin själ till djävulen så billigt. det var Donny som lade ut bilder!

Inga kommentarer: