tisdag 26 maj 2009

Nu går vi på porren


Med inte ens två veckor kvar av skolarbetet har ett viktigt beslut tagits av undertecknad: nu skippar vi det seriösa och går direkt på hånglandet. Sådeså.
Fast tro inte att det handlar om mitt eget hånglande i första hand.
Nej! Jag har varit så snäll hela året och inte lagt mig i hur alla andra sköter sin business och inte. Det har varit ett jäkla trippande på tå. Men no more. Nej! Jag kommer jaga er runt hela skolområdet och hota med mitt pitch-höga falsettskrik och igelkottar. Och lyder ni inte kommer jag slå er i huvet med vattenpipemunstycket. Jag är definitivt inget hångelproffs, herregud vilken loser jag är men nu börjar jag se frustrationen hos mina medmänniskor. Och det är inte bra någonstans. Sexuell frustration ÄR AV ONDO!!!!!!!!!!!!!!

Det är en mänsklig rättighet för alla att få hångla och det måste uppmuntras å det grövsta!
Så kom igen, på med ögonbrynen...av med långkalsonger....upp på taken, spela Fia...gör vadsomhelst. baka muffins. Själv får jag väl fortsätta locka med honungsburken, om nu det gör någon nytta.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Jag lovar att ta av mig långkalsongerna!

misssister sa...

Fy fan va taskigt att ta upp mina nyfärgade ögonbryn!! ;)

Systerkitty sa...

Du, det där var mittiprick som aldrig förr. Jag antar att du gjort slag i saken för att komma bortom sexuell frustration, hooohoooo.