tisdag 8 december 2009

24 timmar i korthet.

När väl Kontochocken lagt sig blev ju inte saker direkt bättre.
Tappade en sked i matberedaren. Inte helgjutet och förbättrade knappast smaken på hoummusen.

Och så skulle jag brygga kaffe men av någon anledning smakar det fimp. Ja just det, äcklig cigarettrest...unket och urblött och dretäckligt. Men jag måste ha min dagliga fix så det är bara att slicka i sig.

Sedan så har jag duschat mina nya stövlar. De luktar numer helt enkelt piss inuti, varför vet jag inte. Det var ju inte piss jag duschade dem med men det kanske fanns nåt latent i fusklädret?

Ååh, jag fann en fin hög med gamla kvitton. Från annandag jul. Jag har roat mig. Kungligt. På Tables. Det gick ännu mer upp för mig varför min ekonomi ser ut som den gör. Jag borde föräras med en byst eller inskription i bardisken med tanke på hur jag gött dem under ett års tid.

Inga kommentarer: