söndag 21 januari 2007

come on eileen

status: soffpotatis.
humör: sensitive
Lyssnar på: Instant karma (med patrice pike!?)


Degis, bakis, dekis, bagis...bläääääääääääää. jag är så trött. nere men uppe på fem har fått en ny innebörd. sista tjugotionde-firandet har ägt rum. lilla velour-hippien har varit på besök med sina föräldrar. mätt som fan, törstig som fan - var jag igår....och man mår som man förtjänar.

Idag har kopiösa mängder tv-konsumtion fått en helt ny innebörd, om man säger så. Jag skulle egentligen kunnat räkna upp vad jag inte sett..men först kan gårdagen få redogöra för sig själv. För-förfest hos Millan, aka funkstar delyx. mycket tjöt, lite dricka, enorma mängder smink och hårspray. Födelsedagsförfest hos Lisa R - rödvin, snö...fuldans. Blue moon. ja, vi var där...raglade omkring som två vandrande groggar.

Måste bara kommentera några tv-grejer. Natalia Kazimierska - hur kass får man va?????? Hon kan ju aldrig ha stött på ett TP eller Geni eller liknande, eller OÄ för den delen heller!!!!!!

Rockstar supernova - fan vad bra program och fan vad bra de sjöng idag. jag grinade 2!!!! gånger. Alltså shit, till och med rockgubbarna är coola.