torsdag 18 januari 2007

Keep running up that hill

Status: Träningsvärk!!!
Humör: Kreativ
Spelar: Mindy Smith (Down in flames)

Jag gillar verkligen att ha folk på besök. Planera för mysiga middagar...i mitt förra liv var jag garanterat en italiensk matmamma som bjöd hela stora familjen på dignande middagar...med utsikt mot en vacker olivlund, eller kanske en sluttning vid havet utanför Neapel...
För det är ju här vi hamnar, rödstrumpor som 17-åringar, nu står vi vid spisen som aldrig förr och sätter stor stolthet i att bjuda på hembakat bröd och inte räds vi långkok heller.

Solen skiner. jag klarar ännu inte av Joanna Newsome. Tror jag ska åka och handla innan jobbet. Mona Sahlin är verkligen inte tabu längre.

Lista nr 4. Hur kunde det här passera?
1) OC - nya 90210.
2) Natalia Kazmierska i På spåret...bruden är ju dummare än tåget.
3) Silent shout med the Knife - vilken underbar låt!!!!
4) Anja Pärson och konståkaren Kristoffer Berntsons frisyrer - eller kanske frisörer...
5) stormar med töntiga namn som Gudrun och Per...understryker inte direkt kraftfullheten...