tisdag 2 januari 2007

To the end

If you marry me,Would you bury me?Would you carry me to the end?



status: sliten. humör: blå. spelar: My chemical romance


Nytt år och ny blogg. Samma gamla tankar, samma gamla Tina. Varje år börjar jag om med mig själv. Lovar dyrt och heligt och sätter upp mål som skulle trötta ut vilken duracellkanin som helst. Så varför ska det här året va annorlunda? Tigerns ränder går som bekant inte ur.

Så, vad ska jag skriva om? Linda Rosing får alldeles för mycket mediautrymme. Klimatförändringarna vet jag inte så mycket om...hörde på radio att vintern kanske kommer att utebli i södra Sverige. Vilken grej! När jag tittar ut så skiner solen på den bara asfalten, bilägarna har skrapat lite ruta. And it's quiet, oh so quiet. Ingen raggare som varvar motorn, han spar det väl tills jag jobbat natt. En reseblogg kanske? Fast jag reser ju bara en, max två gånger per år. Mode? Alltså med tanke på alla glamazoner som finns runt om i världen som handlar gucci, prada och mui mui går det också bort.


Lista nr 1: Nyårslöften
1) Förbättra min ekonomi. (2)
2) Använda mitt träningskort OFTA. (ny)
3) Sluta förakta mig själv (ny)
4) Köpa fler skivor (4)
5) Störa mig mindre på en massa människor

utanför listan: gå ner i vikt (1), se mindre på tv (5), bli snäll (3)
bubblare: skaffa mig ett liv