måndag 26 mars 2007

Gather round piggies

Status: tömd på mina superkrafter
Humör: Things to do, places to be
Lyssnar på: My chemical romance - the End/ Dead!

Nu närmar sig påsk. Medan ni andra äter ägg, lamm och ja, va fan mer äter man ska jag ut på äventyr. Slita häcken av mig i Norge, eventuellt iaf. Och sedan ska jag rocka röven i Köpenhamn. Jag har längtat och gruvat mig om vartannat. Måste nog köpa en lonely planet...annars blir det nog vilse i pannkakan.

Vi hade spexplanering i helgen. Shit. Vad har vi dragit igång egentligen? Exhibitionisten i mig är trots allt en krympande minoritet, hur ska det gååååååå?
Iaf, efter några vinglas blev vi väldigt kreativa. Och efter några flaskor föll några ifrån. Och efter ytterligare öl eller nåt på Blue moon var vi galet packade. Så fjortis. vi borde ha stannat på nöjes men vi tyckte det var fjortis där. Ha! Ironiskt.

Salem då? Yes, herr Salem Al Fakir! Vilken underbar kille. Mycket folk på spelningen. It-folket som skulle sälla sig till massorna av beundrare. Det är bara att ställa sig i ledet för det var suveränt. Det kändes nytt och naivt - på ett bra sätt. Hans stil är så skön, uppriktig och precis som den är. Musiken vandrar mellan genres och känns fri, kreativ, smart...tja. Så var det.

Ska börja med att härma Lina och lägga in veckans bilder.