måndag 5 mars 2007

So long and goodnight


Status: Stark
Humör: Förvirrad
Lyssnar på: Helena

Läs det här:
Some might say we are made from the sharpest things you say
We are young and we don't care.
Your dreams and your hopeless hair.
We never wanted it to be this way.
For all our lives.

Jag bor fortfarande i en MCR-koma. Fullständigt förlorad. Även om jag räds emo-goth-teensen känner jag mig som en tant som gör ett pinsamt försök att "reclaim my forever long lost youth"

Linas fest, ja. vad ska man säga? Vår härliga drottning fick dagen och hela kungariket...men skippade prinsen tills vidare. Jag blev en bisittande festdeltagare...utmattad av matångor och stress. Men man kan ju inte alltid va frontperson för fest-eliten, haha. Men jag lyckades hålla traditionen att ramla. Blev introducerad till en härlig dance move "rusande moped" (Virre, Sara G o Anki), fick äntligen träffa Rutger, och hans härliga syster Sofia. Nya Sara var med - slet ont med oss andra. Fick uppdateringarna om A & M's stundande hus. Se hela familjen Persson rocka röven , royal!!! Vem är pappsen! Bästa jeopardy-svaret. Även om gissningen att Lina bar träskor genom gymnasietiden var underbar.

Lista nr 13 - saker som bör lämna brännmärken i min plånbok idag:
1) Vidimerade dokument på Notarius publicus - fucking norrmän som ska ha alla dessa NP-papper
2) Ny klänning - kort? urringad? jämt gôrtajt? all of the above please.
3) ny plånka
4) några böcker från bokrean, skulle vilja ha en ny konst- eller designbok.
5) nya träningskläder - ja, för om man är fåfäng och stylad på träningen har man lättare för att kolla sig i spegeln och då ser man vad man gör rätt och fel och så får man extra power och flyger extra högt-långt-bra...vilken jävla ursäkt. jag vill va snygg, förlåt då.
6) ny väska????
7) spara några slantar för att bo på Grand i Cphg??
8) Parkeringsboten, jävla rôôôôôv.
9) skor? kanske, nåt fint, högklackat...