fredag 23 mars 2007

I remember when I lost my mind


Status: sprättig och snuvig
Humör: Äkta fredag - d.v.s. dansig..
Lyssnar på: Gnarls Barkley (älskar Go go gadget gospel och Smiely faces)

Jag skäms när jag läser alla negativa inlägg, det förra...Jesus! Men ändå, topparna är mycket högre än vad dalarna är djupa.

Lite lågt med cash - men min garderob är välmående och fin.
Imorgon ska vi dricka vin och va kreativa...spexet ska ta form. Det känns bra. Som om årets våga-grej. Fjantigt för vissa men det är en stor grej att spexa inför kanske 200 personer. Faktiskt.
Kanske Salem + lite utgång och dans passar bra imorgon...

Dagens göromål:
Hitta ett bra ställe att printa på
Göra klar mina scrapbooks som ska printas!!!
Bra present till Caroline. Vad ger man nån som disputerat?
Posta till BC
Betala räkning - check!
Träna!
Börja med lasagnen...hmmmmm....
Mata min mobil med skön dansmusik.