fredag 16 mars 2007

Today I burn

Status: ballerina
Humör: trött och stinn
Lyssnar på: Frank Black.

Henry Rollins?? kändes som en hallucination att se honom på tv.
Gud vad jag blev trött nu. Min hjärna fullkomligt smälte. precis som mina linser... hmmm.

Jag har hälsat på småfolk den här veckan. tiny peoples. Alicia, Ida och Vidar. Sötnosar, verkligen.

Har Göteborgsabstinens. Särskilt när solen varit framme. Finns nog ingen vårigare stad. Krokusen blommade, stan var översvämmad av härliga spelningar (som jag inte kunde gå på...men ändå).

Älskar min rosa samsung x...blablabla whatever. den är bra helt enkelt. aldrig mer tystnad.
Förövrigt läser jag Montecore just nu och Jonas Hassen Khemiri!!! Fan, geni. Synonymslakt och ett fult porträtt av rasisten Svedala. Han gör mig så sugen att skriva. Lämna pillerdelandet och gamlinglukten för att låta ord och ångest flöööööööööööööööda. Och det gör man bäst i fina anteckningsböcker. Lovar. Nåt ska jag ha skrivit innan sommaren är slut.

PS. Hur aktuell är Dr Glas egentligen? Bara undrar.