torsdag 22 mars 2007

Who do you dance for

Status: Lazy
Humör: Oinspirerad
Lyssnar på: Salem al Fakir - Dream girl (kan ju faktiskt inspirera...)

Det är blankt i mitt huvud. Ska checka in herr Fakir i helgen. Planera lite spex inför klinikfesten. Har lyckas och shoppa till det....som vanligt. Helt outtröttlig när det gäller sådant.

Lista nr 14 - störsamheter just nu
1) Min egen oförmåga att skicka in brev osv
2) Beyoncé o Shakira - vikken dålig låt
3) Stressen på jobbet. Helt ovärdigt.
4) Att inte hinna med att träna
5) Bortförklaringar för att äta dålig mat
6) Sura kollegor som jag i min tur blir sur på
7) Att jag är negativ
8) Avsaknad av Hultsfred och Roskildeplaner.
9) Att jag alltid glömmer att se: Mullvaden, Leende guldbruna ögon, Stockholm live
10) Mina onda fötter
11) Music and lyrics
12) Madonnas H&M-kollektion - booooooooooooring