söndag 21 september 2008

Chase the Devil!

Klassfest ja. Sitter här och försöker städa lite. Typ 329 glas använda. Igår fastnade jag med fötterna i hallmattan och nycklarna fann jag i byxorna som i sin tur låg instuvade i garderoben. Telefonen hade jag petat ner i en kartong. Nämnde jag the headache from hell? Inte? Jo men den var där! Som en bongotrumma, ända fram till efter tre avsnitt Weeds och ett halvt ton tortillachips. Idag känner jag mig som en säl och jag tänkte gå ut och blästra bort fettet. Eller nåt. Rune på däckservice kanske vill köpa mig och sälja mig inför vintersäsongen...

Fast det var värt det. Operation "Rädda Elma från alkoholen" lyckades, även om några överdrev...(Du är en darling när du är full anyway.) Men the rescue mission rädda Tajna uteblev tyvärr. Empa styrde singstartävling, som yours truly och den imponerande dansken vann!!! Vi fick smaskiga avslöjanden och avslöjade smaskigheter om oss själva men jag har glömt det mesta eftersom jag fick dricka hela tiden under "jag har aldrig..."... fan ska man göra allt för? Eller mörkade ni andra?

Christer, eller Cribba kanske jag ska säga, gillar Er, gänget! Trevligt att han letat sig till Koriander av alla ställen. Nu ska baby Duck gå och göra upp med moppen. Ett kilo klet ska bort. Vem fan var det som spillde egentligen? Var det jag?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag försökte rädda dig my darlig. Verkligen. Jag tog två drinkar ifrån dig inne på Koriander,men du försvann lika fort och nästa gång vi sågs med en ny drink i handen. Lite hopplöst liksom ;) Din hubbie kände tydligen inte till er mission att rädda mig så han bjöd glatt på sin shot när vi sågs första gången i baren. Det förtjänar han en puss för tycker jag. Om jag ska vara en skvallerkärring så var det Sofie som spillde i hallen, för jag antar att det är där du skurar, när hon blev till sig efter alla samtal med mystiske mats. Själv kände jag mig lagom pretto under "Jag har aldrig" och insåg att jag för det första måste sluta dricka Baylis till den leken (tantvarning 1) och för det andra att jag måste göra lite flera kinky grejer tills nästa gång.

Tack för en jättebra kväll! Puss!