tisdag 30 september 2008

I don't do tristess

Det är grått ute. Något vått faller från himlen, don't like it at all.
Orkar inte laga mat, orkar inte städa. Allt tråkigt går bort men inget kul kommer heller fram. Fatta dilemmat. Okej, jag har övningskört med en vild och galen 21-åring vilket var upplyftande! men annars är det stiljte.

Det här händer med jämna mellanrum och det är en fruktansvärt tråkig del av min rastlösa personlighet. Hur är det möjligt? Kan det röra sig om någon allergi? Kanske fobi?
Till helgen ska jag njuta av mitt egna trôkiga sällskap och tvinga mig bara va, bara vila. Mellan jobbvarven vill säga. Det kanske bara handlar om simpel jobbångest. Krogångest kanske. Jag vill ligga framför min dator och spela shake your ass-musik och dansa lite, vina lite...kanske lite påpassligt grina ur mig lite frustration. Det låter väl som en plan?

Jag har förmodligen levande begravt mig själv i just mig själv. fan. vad patetiskt.

Inga kommentarer: