söndag 28 september 2008

It's Britney bitch!

ja, nu börjar jag känna mig lite schleten. en hård vecka är snart slut. lite tom och dränerad, förvirrad liksom.

Vi var ute en sväng igår, the girls delade på sig efter Tk's förfest och Millelille och Mia hängde med mig till K. Min klänning var dock så tajt att jag inte fick till ett halvt danssteg ens. Dessutom sträckte jag min backside när jag drog på skorna. Ingen annan kirrar sådant, sörni. Barhänget var bra iallafall. fick den godasten Cosmon, även om det var en Harvey Wallbanger jag egentligen kände för. Fy fan vad porrigt det lät...

Haft en mysig söndag. Film på Arenan, min favvofilm (av Emil Ryderup) vann! Lunchade med SatC-gänget. Älskade goa vänner...ni är precis som Miranda, Samantha och Charlotte. Avslutar dagen med Patrik 1,5.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tak för att du uppskattade min film.