söndag 28 december 2008

2009 coming up...

2008, måste vi summera? Vem bryr sig egentligen...

Årets
citat: I love you, but I love me more!
låt: Sex on fire // Kings of leon
konsert: Flogging Molly // West Coast Riot + Hot Chip //Arvikafestivalen
person: Mamma (ingen hanterar en misslyckad dotter som hon)

2009 ska jag:
göra karriär
resa!!!
köpa hus
bli sambo
gifta mig
skaffa barn...
näääää nu är det nån annans lista jag snott.

2009 ska Tiny:
gå ner fem kilo i vikt, gärna 10 men det är omöjligt
åka till Marocko och ägna mig åt undersökande journalistik
sänka landstingspampar, även det med undersökande journalistik
Skaffa både ryggrad och självrespekt och sluta hänga efter fucked up people
Sluta va ett självcentrerat Miffo och börja bry mig!
Inga mer ursäkter. Vi börjar leva nu, eller?

Inga kommentarer: