onsdag 24 december 2008

Singelmingeljul

Flertalet har nog inte kunnat undgå att jag i juletid förvandlats till Grinchen. Busboy lovade att jag ska hemsökas av spöken från svunna jular men jag väntar...inget händer...var är de....? Fuck!

Jo, idag fick jag angenämt besök med till Singelmingeljulen i Ängsbacka. Jenny! Och tur var väl det. Jag kände mig smått bedrövad. Försökte styra lite intervju och fick nån singelminglare på halsen. Jag vägrar åka tillbaka imorgon...
Och min idé om en julaftonsdejt fungerade endast i teorin sorgligt nog. Så jag är tillbaka på Grinchstadiet. Med kylen fullproppad med mat. Och så handlade jag alkohol för 700 spänn. Så, full och fet it is. Och med en sjujävla garderob. Nu ska jag bara fila på 300 ouppnåeliga nyårslöften för att kröna ett mycket lyckat år!

Inga kommentarer: