fredag 19 december 2008

* Lördag. Internatfest. Aldrig mer sa jag då...det gick inte ens en vecka. Men jag kommer till det. Anywhjo, pantertanterna Jenny och undertecknad satt och var gamla...fjortisfylla och vi försökte komma ikapp med dubbelsnus och tillslut var åtminstone jag bra på arslet, för att citera Donny. Kollade på reggae-samling och det gjorde faktiskt det hela mer värt...

* Söndag. Sååååååååååå jävla bakis. Och det var så jävla halkigt ute. Trodde jag skulle ramla ihjäl mig. jenny och jag tog en pizza-bakisdag och kollade på Family guy OCH surfin' bird-avsnittet...så underbart. Vi såg det typ tio gånger och dog nästan av skrattattack.

* Måndag. Gick till fel tryckeri med tidningen men det ordnade sig. Kalendertjafs. Cirkeltränade med träningsgruppen och hade en hemmakväll, hör och häpna. Fan va tråkigt.
* Tisdag. Minneslucka faktiskt. Eller nej. lagade festkäk.

* Onsdag. Yeah. Lekte Postis-Per med Jenny, vi körde som aldrig förr, körde ner någon påstlåda eller två men fan vad bra vi var. Releasefesten blev inte alls röj och mangel för vi var för trötta.

* Torsdag, vilken underbart ljuvlig dag. Kollade på Filmer, höstens produktioner var både topp och mindre topp men bäst var Ingenting hände-filmen och den svartvita Antagonist (eller vad den nu hette...). Drama spelade upp nåt fars-artat spektakel som var så himla roligt. Drog till stan med Sanna, Tue och Anna, drack vin och myste...återvände lagom till julbordet och lärarnas rasistiska och helt utflippade, sjuka julspel. Fyfan, bisarrt! Och så spexet. Aj löööööööv it. Avslutningsvis blev det ett jäkla hooolabaloofestande trots allt. Var hemma vid fyrasnåret, rätt nöjd efter en massa Clash-lyssnande och sjukt goda gin o tonics!

* fredag. Idag. sista dagen innan lovet.vemod. vad ska jag styra upp nu? tvättat. träffat syster. varit blå. Jag är redan uttråkad. Tur att man ska fira Singeljul på Ängsbacka. Det ni!

Inga kommentarer: