lördag 13 december 2008

Det här är en skrytblogg


Glöm 8-timmars arbetsdag. Inte en chans på 10. Testa 15 timmar dagligen måndag till fredag så vet ni precis hur min vecka varit. Men jag är ingen gnällig pussy som sitter här och beklagar mig. Jag har klagat, beklagat, gnällt, surat, bitchat och varit allmänt odräglig i veckan. Jag vet! MEN ingen kan säga något om att jag faktiskt inte har kämpat. Så det enda som är värt att yttra är egentligen att det varit värt det.


- Molkoms tidning 2008 är klar! CD'n är i tryggt förvar med Guldspade-scoop och allt!

- Stora Journalistkalendern är klar! Med edit av Lars Hedelin himself och han gillade MINA bilder trots att jag är en Kalle Anka-fotograf.

- Det ska festas av bara helvete resten av december! Imorn ska jag, Jenny, Empa, Nicole och Caroline fira med champagne. På onsdag ska vi ha releasefest, då blir det mer bubbel! Torsdag är det julfest på skolan! Juldagen blir Smôlfest med bubbeltema. Och så nyår såklart. Hos David och Petter! Vi tar lite mousserat då också va? Jag är en äkta champagne-hora!





Jo just det, skrytet...Guldspaden Lindbergs etta-nyhet ackompanjeras av en bild av....MIG! Yay!

Inga kommentarer: