onsdag 24 februari 2010

Nu tror jag på tomten


Han heter Marcus Hellner. Men han har gjort något märkligt och infört julafton i februari.
För det är väl julafton i dag? 24 februari. Dagen då svenska skidherrarna tog stafettguld - MEN det viktigaste. Petter Mooooothugg fick på moppo!!! Även om jag gillar karln är det rätt gôtt att även han får det in his face. Sån är jag. Nu ska jag gå och grina. Hejdå.

"Så fick jag tag på en flagga som det stod Sunne på" //Marcus Hellner
"Northugg gör en fabelaktig etappe..."// Norges tv-kommentator (tror iofs han sa nåt annat...undrar vad...)
"Jag säger samma sak som förra gången: såklart!" //Kungen i en efter-loppet-kommentar.

3 kommentarer:

elli sa...

Det där OS alltså! Vilken grej! =D

Unknown sa...

Du är knäpp. På riktigt. Jag överväger att lägga vår vänskap på is ett tag, åtminstone tills OS är över. För min egen säkerhet, alltså.

Systerkitty sa...

Neeeeej, var inte rädd Nicole. Det här är den fina sidan, att sitta och grina över människor som lyckas. Helt ljuvligt!