söndag 12 september 2010

Men vem spydde Abbalåtar i min tv?

Missförstå mig rätt. Jag gillar Abba. Som Abba. Men i någon förvirrad tolkning i filmform där manus helt glömts bort och det enda som räddar den från att bli filmhistoriens största lågvattenmärke enligt mitt tycke är den sexistiska åsikten att Colin Firth är bland det drömmigaste som hänt filmbranschen...yadayadayada. Mission not accomplished.

Jag tänkte skriva något förvirrat om att jag är en idiot som bara blir för full hela tiden men eftersom jag alltid skriver det på söndagar tänkte jag variera mig och bara tacka för helgen. Emmelie o Totte hade ett ljuvens kalajs med en massa snajsiga människor och det var kul på krogen, kôrs i tâââk. Jobbet i dag var helt klart kul, tack vare Stina och Sabina och trots att jag ramlade ur en soffa!!?. Kvällen, ännu mer värd med pizza hos Hansen. Fredagsölen på Båten med Vera, Carro och Dubbeljonas var absolut värt. Och så syster o Freddan som möblerar min lägenhet med fula möbler (deras utlåtande). Så fan vad gött jag har det. Trots att jag inte kan berätta om den fantastiska parmesanbrylén jag svängde ihop eller visa den senaste LV-outfitten jag köpte eller vilket snajsigt innepinneparty jag attendade i lördags med MASSA kändisar och it-fôlk. Livet är jävligt najs ändå. En får vare gla' för de lelle, var det Roland som sa det?
Nej, nu måste jag spy över Meryl Streep. Jädra dretfilm, Bring me Colin for fuck's sake!

3 kommentarer:

Emmelie sa...

Du är duktig som ens såg den, jag pallar inte. Tack för i helgen fina, vet inte om någon var speciellt nykter. Stolar skall fixas!

Systerkitty sa...

Mina ögon är fortfarande ömma. Tack själv, ett superkalajs. Totte har messat om stolar. :D

Lisa sa...

Den fick fem minuter. Då hade det rullats på tak och sjungits falsk non stop alldeles för länge.
Fick inte den guldgubbe?!