söndag 19 december 2010

Then I go and spoil it all by saying...

Jag gillar inte när de fina beger sig iväg till obskyra platser i världen. Men jag gillar när de kommer hem. Som söta Lina som äntligen är hemma från Bollnässtaden och det firade vi med 350 000 shots ungefär. Stans vackraste bartender, Lelav tror jag hon heter, gjorde en egenkomponerad drink åt mig som jag fick döpa: Tiny Dancer, den smakar mint och choklad, kanske lite väl "vuxen" men vafan...men jag är ju en tant snart sägs det. Höll på att råka i bråk på Kori, tack vare en surhagga med för mycket attityd och alldeles för lite självdistans samt en förkärlek till att förolämpa MIN SYSTER. Det gör man inte. Men det ordnade sig. Sedan blev det mittinatten-lasagne och en natt på Holmbergska-Nilssonska soffan). Fin helg helt enkelt som toppades med att skjuta fyrverkerier. Jepp, det kommer fullkomligen explodera runt Tiny Person eftersom jag är nybliven fyrverkeriförsäljerska!!! Det ni!

Inga kommentarer: