onsdag 1 oktober 2008

I really do superstress

Mitt huvud är rätt grumligt. Ögonen håller på att torka ihop och jag bannar min egen dumhet! Alla gånger, alla dar i veckan. Fan. Varför ska jag klämma en så puckad idé att göra en bokmässatidning? Av alla grejer man kan göra en grej av. Nu sitter vi här, Nicole stressar layout, Mats och Emma korrar av glatta livet och jag har precis gjort klart en "röster från bokmässangrej" som säkert inte ens funkar. Sofie och Elma har gått igenom världhistoriens sämsta bildmaterial. Är det något som är vettigt?



Jag är en supersugig redaktionschef men är det något som jag är bra på, förutom att se på livet med cynism och självkritik så är det faktiskt att greja grejen som ska grejas. Stå för mina egna dumma beslut. På söndag kommer belöningen....då tänker jag inte lämna mitt sovrum på hela dagen, jag har en efterlängtad dejt med John Blund! Sådeså.

1 kommentar:

Anonym sa...

Love you Tajna!