tisdag 16 mars 2010

Anna Anka.

Den indiska versionen. Går loss som en orkan, tafsar på både tänder och skrev och flamsar. Jag blir så trött över vad som är "bra tv" samtidigt som jag blir trött på mig själv att jag reagerar så över hennes blotta existens. Men det som är ännu värre är den förtappade snubben som först är attraherad av indiska Anna Anka men när han får reda på etniskt ursprung tappar tråden totalt. "Jag har aldrig blvit fysisk attraherad av någon med utländsk härkomst" - men pucko, du blev ju det nyss. Just go with the flow, din inskränkta jävel.

Herregud, jag går och ställer mig i duschen, ska skrubba mig med stålull och känna avsmak över folks dumhet. Sedan ska jag leka förnekelseleken och imorgon kommer jag låtsas att vi helt plötsligt förvandlats till toleranta, bildade och eftertänksamma människor. Jag lånar Ozzy Osbournes ord: Cause I'm a dreamer...tydligen också en hycklare. Men det vill jag också glömma.

Inga kommentarer: