måndag 8 mars 2010

Magasin Vera


Det finns så många kaxiga saker jag skulle vilja skriva.
Because you're worth it...Probably the best in the world....Bara när det bästa är gott nog. Alla slitna reklamklyschor skulle kunna återvändas. Men jag struntar i det. Magasin Vera är webbtidningen som faktiskt tycker att du är bra som du är. Och som inte kommer nära sig på din dåliga självkänsla. Tidningen drivs av en brinnande urkraft, chefredaktören Sara Moll och redaktionen är ett gäng entusiastiska skribenter, fotografer, layoutare, experter och bloggare. ´

Själv kommer jag fungera som testpilot och dejtare, hör och häpna. Tinas tappra försök heter bloggen ni ska följa, älska och även delta i.
Det här kommer bli fantastiskt!

5 kommentarer:

Savela sa...

Jag gillar't.

Unknown sa...

JAG ÄR SÅ HIMLA STOLT! Fan vad glad jag blir! Lycka till! Jag vet att du kommer göra väldigt, väldigt bra ifrån dig!!!

Vem vet jag kanske skickar in en artikel till er. Såg att man kunde göra det.:D

Emm sa...

Hurra!

Systerkitty sa...

Ni är så goa!
Allt pinsamt jag gör tillägnas er...öh, missförstå mig rätt.
@ Carro: Självklart ska du skicka in en artikel!

Systerkitty sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.