fredag 12 mars 2010

Feeling Grooovie


fotot är snott av Odd Råberg.

Eller Grooovey som Mogi skulle ha sagt.
Jag ska snart ta mitt sunkiga anlete och gå ut men först tänkte jag bara berätta följande:
1) Om jag råkar ut får ytterligare fotohaveri som denna vecka kommer jag mölja ner både föräldrar och barn som tycker att fotorestriktioner "bara för att" är en bra idé. Sluta vara så jävla rädda för nätet, ni lägger säkert ut fula bilder på era barn på facebook ändå.
2) Om någon mer bestämmer sig för att skälla ner mig över telefon kommer jag gå till motattack. Den kommer troligtvis gå ut på att åka hem och lyfta upp vederbörande i luggen. Och jag börjar bli stark också.
3) Om någon mer tror att de har en uns att säga till om när det gäller mina prioriteringar av jobb - andra jobb eller FRITID, BRING IT ON! Min kalender är helig och min tid är jävligt dyrbar.


Så, då var det sagt. Nu ska jag avsluta på ett positivt vis:
1) Jag tackar mina dejtingcoacher Betty, Lina, fotopraktikanten Anders och Nicole för peppen. Och alla andra givetvis inför mitt första tappra dejtingförsök.
2) Även om lag Odd ones inte gick hela vägen så är det fantastiskt kul att gå på musikquiz med kollegorna från VF. Förutom att jag nästan brände loss luggen och glömde låsa toaletten så en halvfull snubbe kom intomtande. Nästa gång vinner vi!
3) Stina Lundberg Dabrowski var nöjd med min artikel. Stort i min värld faktiskt.


Inga kommentarer: