fredag 5 mars 2010

Beer vs Bill




Imorn ska delar av Smölgänget inta Göteborg. Längesedan vi gjorde något härligt socialt ihop. Hotellboende, Sis o Piis drar på Tokio hotel och ser på Emo-geishan. Jag och Frajsen väljer öl. Kopiösa mängder. Nej, skoja bara. Men, seriöst. Vi väljer öl. Så värmer jag innan dansken ska underhållas på lördag och så ska Magasin Vera sneakpeekas. Det kommer bli en solid helg utan jobb eftersom jag för närvarande är enarmad. Tänk på det ni...det här inlägget tog cirkús 38 minuter att skriva. Jag fick gå två gånger till Konsum för att få med alla varor hem. Jag fick diska min mugg med en arm, blev inte helt rent...vet inte hur jag ska orka lyfta kameran imorn. Shit! Det var jävligt tungt att sopsortera också. Hålla locket till glasåtervinningen och kasta samtidigt blev "släng-upp-locket-kasta-snabbt-fan-vad-det-låter".

Dagens insikt:
*Man kan inte skjuta loss värdelös arm med häftpistol.
* Major fail: Jag har provat badkläder - såg ju sådär ut. Hade ju inbillat mig att Heidi Klum på nåt fantastiskt vis intagit min arma kropp. Det var snarare så att jag lyckats svälja henne...och alla deltagare i top model säsong 10. That's how I roll, baby!
* Och så ska jag troligtvis på blinddejt. herreguuuuud, tänk om han gör dating in the dark-besviken-minen.

1 kommentar: