onsdag 2 februari 2011

Sirapshjärna.

"Du har så mycket substans att du skulle kunna vara en hjärna". En äkta Sundqvistism levererad av darlingen herself. Men hon har ju fel. Mina synapser har tagit långledigt, på obestämd tid men inte riktigt berättat om det. Jag lider därför av extremtrögus cerebrum. Det innebär att min mentala förmåga är helt fuckad. Jag fattar helt enkelt sämre än de andra barnen. Som skämt, överdrifter och dramaqueenutspel.

Ps. En sak fattade jag ikväll: många på ståplats i LLA har helt klart problem med den personliga hygienen. För fan, jag trodde inte det årliga julbadet tillämpades längre men i vissa fall kan man ju undra.

Åh just det. Jag har klippt av mer av mitt hår. Blev rätt fräsigt, om jag får säga det själv. Fast jag är ju en tröghjärna också, så det kanske bara är att jag först nu upptäcker den förra klippningen...viss latens i så fall.

2 kommentarer:

Emmelie sa...

Du är snyggare än någonsin i frisyren!

Systerkitty sa...

Tack sötnos! Ses ikväll också!