måndag 7 februari 2011

You can't stay under my umbrella-ella-ella-ey-ey ...

Den senaste tidens sol i sinne har varit lite på den labila sidan. Oförutsägbara moln har ramlat över min himmel, även om jag skulle tröttna på att ha en molnfri, solfyllda Maldivernahimmel över mig hela tiden behöver det ju för fan inte regna uppifrån, nerifrån, från sidan och överalltifrån. Men det går att låtsas som att det regnar i den utsträckningen, och det driver mig till vansinne. Främst för att jag ogillar väta. Förutom i duschar och hav. Men när det tränger in i strumpor, i nacken, pannan och till och med in på låren, då är det för mycket. Även om jag inhandlade en superdyr regnoutfit och borde stå pall gör jag faktiskt inte det. Så även om det är en oskyldig Gene Kellyimitation är det inte särskilt uppskattat.

Inga kommentarer: