söndag 16 november 2008

Den där frågan

Ja, man kan ringa och fråga så. Punkt.

Egentligen är det rätt ointressant att jag rabblar ALLT jag gjort sedan sist. Men, det gick super att fotografera på Hennickehammar. Emma, Sanna, Collan! Vilka models!
Mitt reportage är typ klart. Ska redigeras...men jag vet vilken bild jag ska dra på.
Emma och jag körde ett shotrace som var helt klart godkänt som förfest. 10 minuter, tre lakrits, tre Dooleys. Nice. Men snälla nån, Ankan. Vad har hänt? Det var som schlagerbaren i miniformat utan att ens skämmas lite. Och så kunde inte bartendern styra en dräglig Harvey Wallbanger.

Lördag: Sôôôve. Fika med pia (love you babe!), Hockey med Empa, Totte och Linn. Världens trevligaste kväll på Kori med mamma och pappa Orebjörk (fortfarande, adoptionspappren ligger och väntar...bara att komma och signa när ni känner er redo för att få en pubertal 27-årig doter). Pia-förfest. Tables-drinkning. Kori en stund. Och den skumtomtigaste efterfesten någonsin.


Helgens tre låtar:
Glen Miller - In the mood
Tenacious D - Fuck her gently
the Whites stripes - my Doorbell

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en trevlig fredag. Förlåt för att jag blev lite osocial mot slutet men det visade sig att jag hade fått feber. Hoppas ni hade en fortsatt trevlig kväll på Ankan.