tisdag 18 november 2008

Hello Energizerbunny

Jag tar på mig min bunny-suit och bugar inför min egen självgodhet!
Jobbade natt till måndag. Gick hem, sov en timme. Gick upp, dansade omkring lite. Fixade världens jävla fix! Källaren är min! Så bra. Träffade klassen, letade scooooop¨, å vad vi fann också...fy fan. Köpte världens finaste klänning som ja, jag vet inte. Hyllning till mig själv.

Men den stora triumfen kom efter det: träningen, gick på första bodypump-passet efter brytningen. Har varit lite rädd att det ska knaka till och att jag aldrig mer ska se ut som folk. Men det var så jäkla gött. Så idag när jag vaknade och kände hur både bröst och lår värkte njöt jag helt seriöst av vällust! Och då har jag ännu inte kommit på att jag faktiskt efter mitt styrkepass rusade ut och hämtade biljett till det roligaste, hårdaste,tajtaste aerobicspasset och faktiskt grejade det! (okej, såg vilset töntig ut men det ignorerar jag). Detta måste firas! för att använda Jennys uttryck. På fredag blir det bubbel, tjejer!

2 kommentarer:

misssister sa...

Erkänn! Koffeinpills???
Hur som helst är du min duracell-idol! :)

Systerkitty sa...

Oooooh, det är tyngre än så baby! Kallas för kåtslag och är en helt klart underskattad företeelse ;)