lördag 8 november 2008

Idag är thanksgiving

Okej, kanske inte i den världen som kallas Amerika, inte heller i Europa, Uzbekistan eller Togo men väl på avdelning 34, gul plats. Där sitter en jävligt tacksam jävel och är förjävla glad över en massa jävla grejer, såsom:

- att mitt liv inte hänger på mina kunskaper i pinball. då hadd jag döddit
- att jag trots allt inte är alldeles torr i ögonen, trots att jag glömt glasögon och linsfodral
- att jag inte står som ansvarig för årets pajigaste kalender, dvs smittskydd Värmlands käcka historia...dock, två ladies är riktigt snygga, Kerstin och Karin. Det hurrar vi för!
- att majonäs inte innehåller laktos...eftersom jag är lite smått intolerant...fast jag har ont i magen ändå...hur går detta till? har mina allergier utökat?
- snus! jag börjar gilla denna illaluktande odrägliga lilla kudde av berusning. jag giller't, STARKT!
- Drama-Patrik! När du så snällt ville låna journalisternas egna färgskrivare ville jag paketera den och ge den till dig, som en gåva...bara till dig, trots att skrivaren inte alls tillhör mig utan region Värmland! Men du förtjänar den!
- Steve Roger Benny, Pappa Karlsson, Lina-papsen, Mys-Eje, Skorsten (syrrans daddy) och Fader Spjelkavik! Jag älskar era döttrar.