tisdag 25 november 2008

I came to make a bang


Jag är inte bra på det här med konfrontationer. Jag är en mes. Vill säga vad jag tycker och tänker med chickar ur...feg som en liten harhjärtad tönt. Rädd för att börja grina (!?). Jag har börjat få nästan-spel när folk höjer rösten och blir irriterade.
Fram tills den där gränsen är nådd vill säga. När hornen kommer. När hjärnan kokar. När allt bara är så jävla ur-kukat att jag vill slå, sparka, ta på judodräkten och gå lôs av bara fan. Och där är jag faktiskt nu. Nu är jag mest rädd för att när botten trillar ur...när bägaren rinner över gör den det av bara helvete. Och då skulle jag rekommendera er alla att typ ha köpt en enkel till Åtvidaberg, Gränna eller varför inte månen. You've unleashed the fucking fury, som kära Yngwie Malmsteen skulle sagt.

Inga kommentarer: