lördag 1 november 2008

Lose my Breath

Ja, nu lyssnar jag på Destinys child och försöker mjuka upp mina ank-höfter för att salsa som en salsa-tok. Det kommer aldrig gå MEN "A for effort", eller vad säger man?

Igår, då fick vi se en hagforsing visa både kulor och stake i sann julanda. Viktor körde musikalmoves och jag fick träffa ännu en av Empas härliga vänner. Inge Håkan-kråkan, Tables och inte-Cosmo istället. Och så pratade jag med sjukhuset goaste transportkille, Robert. Vilken guldkille! Jag har förrsten mycket slickiga bilder i min kamera. Jag vet inte varför. Energin tog slut fram mot 01. Men eftersom jag var så hurtig på dagen och sprang (rörde mig snabbare än gång...) så var jag sleeeezetrött och somnade nästan på Kori.

Idag har jag haft bounding, rejäl kvalitetstid med Goaste Mille! Fika, promenad, catch up och så stylade hon mig inför ikväll och jag har nästan afrobarr! Redo för dans med andra ord.

Inga kommentarer: