måndag 10 november 2008

Naiv men människa ändå

Jag trodde nog att jag var redo för att hoppa över en del steg...att jag var immun eller nåt. Men det här kommer ju va skolboksenligt. Bara så ni vet. Vägen är lång.

Vinade med Pias Lina och vi avhandlade the secret art of Liggande. Lite 1.0 så funkar det- Skrattade nästan ihjäl mig. Tk dök upp bort mot midnatt och bidrog med freestylekaraoke och vi andra bidrog med kråksång. Jag var på armarna i kors över bröstet-humör. Väldigt socialt och fint...

Igår intervjuade jag lite i Molkom och trampade ner mig i världens största vattenpöl. Och så hälsade jag och Jenny på dansken som jag tror vi måste få in på hälsohem eller nåt. Han såg ut som hell. Promise!

Yes. men vi hörs sen. Nu ska jag till Afasiföreningen...och sedan blir det konditionstest i eftermiddag.

Inga kommentarer: