tisdag 25 november 2008

Hur stavas Åschentåschjen egentligen?

Efter internatfesten blev det ingen lugn hemmakväll. Vet ni varför? Hemmakvällar är för pussys! Närå. Det är nog snarare så att utekvällar är för rastlösa partymonster as myself. Anywho! Var på norsk fest på stinsgatan innan jag drog ut i den mörka natten. Kände mig rätt mörk överlag. Och rätt blå. Ringde böl-samtal till avdelningen. Snörvlade på toan på Tables, njöt av Frökens alltid lika braiga musik. Blev serverad en seriöst stark drink, svepte och drog till Leppen där jag ensam drack whiskey som den sjaviga människa jag är. Haha. gick till Ankan med Lund och Luleå. Vet inte varför. men jag hade av någon outgrundlig anledningen en bra kväll till slut. Trots att det låter tragiskt. Men vet ni vad, den enda personen som behöver va nöjd är ju faktiskt jag.

2 kommentarer:

misssister sa...

Och Du är den enda du behöver bry dig om! :)

Anonym sa...

Å jag tycker du ska fortsätta ringa på fyllan till avdelningen! Vare sig det är lite lessamheter eller bare en masse sköjj!