måndag 9 november 2009

The Best one yet


Vi firade sen Halloween. Jag var Bunny the Vampire Slayer och det var en mindre succé att ta med två kilo morötter till festen. Hade ihjäl några vampyrer innan jag blev inlagd i ett städskåp och hade sönder både hyllplan och min sär-axel. Men det var kul. Gjorde en empirisk utvärdering av tidigare nämnda fejsbooktest. Måste undersöka validitet och reliabilitet vidare...men so far, tja, jag vet inte.
Tills min kamera är åter har jag passat på att sno en bild från Erik. När jag ser på den måste jag ju erkänna att det är dags att sluta titta på Biggest Loser med en middag bestående av mozzarellaost med parmesan ovanpå.... Borde ha sparat mina morötter istället....
Men Robin är söt i kaninöronen, må jag säga. The first non blonde bunny!
Ooooh, en måndaglista kan ni få.
1) Fishbone - Skankin' to the beat
2) MC5 - Gotta keep movin'
3) The Dickies - You drive me ape
4) Black Flag - Rise above
5) The Datsuns - MF from hell
6) Von Bondies - C'Mon C'Mon
7) the Rapture - Whoo! Alright Yeah Uh Huh
8) Ratatat - Wildcat
9) Shy Child - Drop the Phone

Inga kommentarer: