måndag 2 november 2009

New Band in Town













The Fantastic Four hade årsmöte under Helloween. Jag åkte till Mid för att hälsa på, han var först nowhere to be found så jag drack öl, ensam, på en kvarterspub i Midsommarkransen. Så jädra mysigt. Barn i baren och män som diskuterade Allsvenskan. Alla kände alla.

Lyckligtvis hittade vi varandra, lagade finmiddag och tillsammans med Carro o Piraten tog vi oss an den hemsökta Stockholmsnatten. Gaybaren Side Track och slagsmålsbaren Charles Dickens (med världens mest uppgivna personal). Det var allmänt konstigt, ni vet, infall...konstiga Dares och Piraten som skulle äta på massa äckliga grejer...och jag som skulle sno en massa saker. Det blidde en pumpa som jag bar omkring i min väska. Bara för att. Det var välbehövligt med ett miljöombyte och jag antar att det bara är en puff i riktningen att byta landskap...eller land.

Inga kommentarer: