onsdag 4 november 2009

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv...

Men det gör inget, VF gör det åt mig. Bye bye sömnproblem. När alarmet hotar klockan 06.30, ja ni läste rätt och ja jag går upp extra tidigt inte bara för att tvaga mig utan för att sminka mig OCH fejsbooka...., då somnar jag fanimej.

Jag vill ursäkta min labilitet men eftersom jag vet att ni älskar mig precis lika mycket som jag älskar er, och det är MYCKE, så tror jag ni står ut. För jag tänker knappast berätta in person när jag mår ubert. Sådeså.

Jepp. Jaha. Roligare än så här blir jag inte. Vad har hänt sedan sist? Jag har bestämt mig för att förvandlas till mördar-bunny på Molkomsmaskerad på fredag. Och så enligt fejsbook har jag 98!!!! procents chans att få ligga i helgen. (Om ni tror att bunny-dräkt och den siffran är en tillfällighet, tänk för fan om, ni känner mig!) Men fan vad nudie jag kommer va i den där dräkten. Oooooaaaah, herrejesus. Det är nästan så jag vill ligga med mig själv. Hmmmm. Kan nån stava till manisk?
Okej, jag bjuder på denna sköna bild från i somras...så ni fattar väl att både jag och fejsbook far med osanning?

Inga kommentarer: