tisdag 10 november 2009

Kära Tomten.

Om det var dags att göra en önskelista nu skulle den se ut så här:

1) En lövblås. Jag krälar i stoftet, jag ber så hemskt mycket om ursäkt för alla hårda ord. Efter att jag krattat vad som inte ens är en imponerande mängd löv idag inser jag att I want you, I need you.
2) Ett städ. Ett kraftigt sådant. Det ska jag använda nästa gång min kära granne tänker snooza i en timme FÖR JAG VAKNAR AV DET DÄR JÄVLA LJUDET.
3) Ett solarium. Ni läste rätt. Min syster hävdar att jag i vintertid antar en grå-grön färg och jag måste faktiskt hålla med henne. Det ser liksom inte friskt ut. Och eftersom det handlar om att keeping-up appearence så får jag väl snygga till mig lite.

2 kommentarer:

misssister sa...

Fasen, jag saknar sånadära små gilla knappar som FB har....

Systerkitty sa...

Hahahahaha, när och om jag lyckas med en ny bloggdesign ska jag fixa en sådan rating-knapp, garanterat!