måndag 30 november 2009

Adios Amigos


Vad ska jag säga? Miljöombyte är verkligen min grej men jag ägnar mig alldeles för lite åt det. MEN imorn ska jag ta mig till Stockholm för att se Julian Casablancas. År av väntan är över. Har jag tur vill han dumpa sin lyxiga, vackra fru och bli ihop med en halvrultig, klantig men ändå lite charmig värmländska. Jag gör ju goda varma mackor! Chansen att det händer är dock quite slim så jag gläds istället helhjärtat åt att återse de här vackra donnorna. Systrarna Lundberg. Men inte nog med det. Jag kommer ju återse ännu fler godingar och om det är nån som inte jag snackat med men som vill umgås. Hey, don't hesitate. Hör av dig! Jag är där, jag är helt öppen för vilda äventyr alla tider på dygnet. När jag inte sover då. Eller äter. Eller har något planerat. Eller är i trafiken. Men annars så!

3 kommentarer:

Savela sa...

Jag håller tummarna för dig och Julian.

Systerkitty sa...

Åh tack för tummarna, tyvärr var det bara den gamle heroin-schletne trummisen i the Germs som nappade...men better luck next timel.

JennyMaria sa...

"eller är i trafiken" haha..ses snart sötis. Ser fram emot att få smaka din matlagningskonst!