söndag 25 maj 2008

Kapitalt inte alls

Här sitter jag, en massa mil hemifran och hör och häpna, jag min otacksamma gris tycker synd om mig själv för att vi ratade Kapital, sjuvaningarsklubben. Ja, jag är nyfiken, hur ser det ut egentligen? men jag orkar bara inte dressa upp mig till tänderna för att stilla min nyfikenhet.

Sverige är tydligen en B-nation i musikaliska sammanhang. Men jag har som alltid en lösning pa problemet, först sa ska vi frigöra bade Skane och Jämtland för att fa loss lite röster. Kanske kan Gotland bilda en republik och gärna Lidingö oxa. Eftersom Ryssland slängde med Plusjenka kan ju vi dra till med en J-O Waldner med pingpongbord. eller kanske Klüftan och Anja far varma upp stämbanden, da vinner vi tamejfan. Den idéen ska jag ta patent pa. Den partiska juryn här nere i Madrid hade förresten Frankrike, Portugal och Ryssland som favvosar i var egna omröstning (bortsett fran Transvestit-Sverige och dansschabraket Spanien) Ett sidospar: Vi ville diska Portugal ett tag eftersom deras lat var mycket lik Army of lovers Crucified, sedan beslöt vi oss för att gilla den istället. Hade jag haft nagra pengar hade jag satt dem pa Georgien! Men iofs har jag pengar men de ska jag lägga pa snygga kläder istallet. Sa nu har jag ju pengar eftersom Georgien inte hade genererat nagra cash alls. Smart va?


PS. fick mess fran Minne och Dida och Distr förut. grinade nästan.

Inga kommentarer: