lördag 17 maj 2008

Nerverna utanpå tröjan

Jag vaknade vid 06. Gick och la mig strax efter hockeyn 02. Gick upp och kollade schenkers paketleverans, min Madridbok kommer nog efter jag kommit hem. Skit. Gick och tvingade mig själv att sova lite till. Gick inte så bra. Tröttheten är som fastlimmad och jag skulle verkligen göra allt för att få bada i botox och restylane. För idag visar sig den nakna sanningen från den allra naknaste sidan. Jag vet inte hur jag ska greja det här. Så mycket smink finns inte i detta avlånga land. Om några timmar ska jag bli fotograferad med mina compadres. Det vore helnajs att se lite tajt ut. Om ytterligare några timmar ska jag stå på Blue Moons scen, presentera vårt nummer och därefter SJUNGA för full hals. Det ÄR självförvållat. Men jag är så nervös. Om jag tar en drink nu, klockan 09.53, dömer ni mig då?









Jag bara undrar. För jag är så jävla jävla nervös, vi snackar bortom alla proportioner. Kanske kan bota mig själv med lite sko-shopping? Ut i regnet, lalla runt...ja, det låter som en bra idé. Då kanske den inre cirkusen lugnar sig lite. Eller inte. Kanske ska överväga den där drinken ändå............

1 kommentar:

misssister sa...

TA EN DRINK!!!!
Vi är icke i stånd att dömma!