onsdag 14 maj 2008

Nytt eller gammalt, kanske lånat eller blått

Jag säger inte att det här är något seriöst problem, det är ett fånigt lyxproblem som jag inte ens borde nedvärdera mig att skriva om MEN jag vet inte om jag ska ha min gula "Carrie-klänning" på lördag. Den är fin, det är inte det. Men jag har ju haft den några gånger. Det känns so last year, lite använt och tråkigt. Hittade en så himla fin blyertsgrå blåsa men den var för liten runt boobsen.

Alternativen som finns är:
1) LÅna nåt av Camilla, men det känns ju inte så fantasifullt även om hon har garderoben full av härliga klänningar
2) Köpa en ny! Men jag har ju inte sett nån som jag skulle vilja ha juh
3) Jeans och top? Nej usch, det går bort!
4) spara pengar och faktiskt ha Carrie som jag ju förövrigt passar bra i!

2 kommentarer:

misssister sa...

Låter som att Carrie valet är det enda rätta, tror att darling kommer att vara ootroligt glammig och slå alla med häpnad! Själv har jag laddat upp med ett inköp av gelinlägg som ska bäras under den nyinköpta halternecktoppen...och nej, den är inte svart utan hör å häpna; grön! Vi kommer att överglänsa alla!!

Systerkitty sa...

Oh la la! sexy samantha tar fram gelén! Kan inte bli bättre! Hoppas du ska ha en snortajt pennkjol till!