lördag 10 maj 2008

My milkshake brings all the boys to the yard...


Det blev en fin dag igår. Firade Darling med en drink på Casanova innan the Rekeafton körde igång. Mys-Mille hade dukat upp med en massa gossiga räkor och till och med Tk kom förbi innan jobbet så Sex and the city-gägnet var komplett.

Tidigare på dagen hade min Bellissima Caroline knådat loss på DJUPET, nu menar jag verkligen djupet. Jag tog mina första och sista löpsteg ever när jag fick sprinta för att hinna till frisör-Micke. Han i sin tur gick så totalt lös på mina lockar, så nu är det inte mycket kvar alls. Men jag är lika glad för det. För på Koriander fick jag höra att jag var "Såååå himla vacker". :P

Anywho, Koriander och vi själva fick oss en rejäl omgång. Maraja slog fast att "Huvudsaken är att man får ligga"?!? och tja, jag vet inte vad det betyder i realitet. Jag gick hem till Bäjby men en rejäl påse mättade fetter och satt och mumsade burgare halva natten. FETTOOOOOOOOOOOOOOOOO! haha.

Inga kommentarer: