onsdag 21 maj 2008

the party has arrived

Sitter i balkongoppningen hos Epoor o Dani. Solen har visserligen gomt sig men jag holl nastan pa att fa varmeslg forut sa det ar helt okej anda. Jag ar smatt foralskad i staden redan, trots att jag bara orienterat mig...mina kara vanner bor rakt i konst-smeten, nara tre anrika muséer. Det ar en Alphonse Mucha-utstallning pa Caixa. Det ar krypavstand till 6-vaningsklubben Kapital. Epoor haller pa med en spansk gryta som vi ska avnjuta med ett billigt vino tinto som jag kopte hos kinesen pa hornet. Ni fattar vad nojd jag ar!!!!!!

3 kommentarer:

misssister sa...

Låter som att du har det härligt, är inte ett dugg avis...hm..

Du kommer bli stolt över mig och Maria när du kommer hem, eller ja, framförallt Maria som har hunnit med hela tre dater den här veckan och jag har min ikväll! Tjoo, det artar sig! :)

Systerkitty sa...

tre dejter och det ar bara torsdag morgon. ni hinner gifta er innan jag kommer hem och det rekommenderar jag INTE :)

misssister sa...

Haha...jadu, man vet aldrig vilka vändningar livet kan ta ;)

Ser att Madrid ispirerar dig...eller är du som en kamelont som förändrar färgen efter humöret?? Riktigt najs anyway!