fredag 23 maj 2008

Snorvalp

Nar jag vaknade imorse var jag inte helt saker om Erika o Dani dragit till jobbet. Det var sa markt och tyst. Tassade upp kollade pa deras sang, de lag fortfarande dar. Jag krop ner tillbaka och forsokte sova. Utanfor hordes en massa ljud fran varubilar och restauranger. Hmmm...konstigt. Smog upp igen. Erikas vaska ar kvar. Men vad konstigt. Slog pa min telefon, efter 8. Da kan de inte va hemma ju. Mycket riktigt. Det ser bara ut som att det ligger nagan i sangen. Sa nu sitter jag har och snorar, kanner doften av kaffe och nybakat nerifran gatan. det har regnat. Men jag tror det blir en fin dag trots allt.

2 kommentarer:

Mille sa...

Savner deg vennen, väre 2 andre er travelt opptatt med dating, e ikkje det minste misunnelig på dei eller på at du e i Madrid, e jo so himla artig her på jobben... Kom heim snart! Har lyst ut å lufte kroppen litt!

Systerkitty sa...

ar snart hemma vettu. har bekantat mig med lite butiker idag i regnet. Nu haller vi pa med potatissallad och mys med jordgubbar. halsa jobbet!!!